کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۳ رقیب،۳ دستگاه ۳ سیستم‌عامل

تبلت000

اندروید، آی.‌او.‌اس و ویندوز، پرکاربردترین سیستم‌عامل‌های دنیای تبلت‌ها هستند. هر کدام از این پلتفرم‌ها به سه غول دنیای دیجیتال یعنی گوگل، اپل و مایکروسافت وابسته است؛ شرکت‌هایی که به‌دنبال ایجاد اکوسیستمی فراگیر از محصولات خود هستند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در این میان اپل تنها شرکتی است که در سه حوزه سخت افزار، نرم افزار و طراحی فعال است. به همین دلیل برای کاربرانش اکوسیستمی به مراتب قوی تر از رقبا ایجاد کرده است.

مدتی است گوگل و مایکروسافت هم به اهمیت ایجاد یک اکوسیستم مخصوص خود پی برده اند، دقیقا به همین دلیل گوگل یک غول اینترنتی و طراح سیستم عامل اندروید است، محصولاتش را به شرکت های سازنده سخت افزار مانند سامسونگ، ایسوس و ال جی می سپارد تا آنچه را که خود می خواهند، تولید کنند. محصولات مشترک گوگل با شرکت های مختلف نکسوس نام دارد. مایکروسافت نیز راه مشابهی در پیش گرفته است.

این شرکت که فقط در زمینه نرم افزار فعال بود، چندی پیش تصمیم گرفت وارد حوزه سخت افزار نیز بشود که برای سیستم عامل ویندوز، تبلت سرفیس را ساخت. خرید شرکت نوکیا از دیگر اقدامات مایکروسافت برای ایجاد اکوسیستم بود. به همین بهانه، سراغ محصولات برتر این سه ابرقدرت دنیای دیجیتال رفتیم و آنها را با هم مقایسه کردیم.

نو رسیده اپل
آی پد جدید اپل ـ که آی پد ایر نام دارد ـ همان صفحه نمایش ۷/۹ اینچی تبلت های پیشین اپل را دارد و برخلاف شایعات، از کیبورد مجازی و حسگر تاچ آی دی استفاده نکرده است. این دستگاه که تحسین همگان را برانگیخت، نسبت به نسل قبلی خود ۲۰ درصد باریک تر و حدود ۲۰۰ گرم سبک تر شده است. طراحی آی پد ایر، شبیه آی پد مینی شده و با ۵۴۰ گرم وزن، سبک ترین تبلت ۱۰ اینچی دنیاست. این محصول تازه متولد شده، ۴۳ درصد حاشیه نمایشگر باریک تری دارد و ضخامت آن نیز ۵/۷ میلی متر شده است.

آی پد ایر فعلا از نظر سخت افزاری از همه تبلت های رقیب قوی تر است. اپل در اولین محصول ۶۴ بیتی بازار، از یک پردازشگر A7 و همچنین پردازشگر کمکی M7 بهره برده که توانایی دستگاه را هفت برابر و توانایی گرافیکی آن را ۷۲ برابر افزایش داده است. همچنین باتری آن ده تا ۱۲ ساعت دوام می آورد. قدرت و بازده در کنار طول عمر باتری، دو معیار ارزشمند آی پد ایر است. صفحه رتینا یکی دیگر از ویژگی های جدید و باکیفیت آی پد است. آی پد ایر به یک دوربین پنج مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۲/۱ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است.

فرزند جدید اپل به آخرین نسخه نرم افزاری آن یعنی Ios7 مجهز است. این سیستم عامل تاکنون سه بار به روز رسانی شده است. این تبلت در بعضی کشورها در چهار رنگ نقره ای، سفید، خاکستری فضایی و سیاه عرضه شده است. تنها ایرادی که به این تبلت گرفته شده، استفاده نکردن از قابلیت تاچ آی دی که در آیفونS5 رونمایی شد و همچنین قیمت نسبتا بالای آن است. آی پد ایر در سه مدل ۱۶، ۳۲،۶۴ و برای اولین بار ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است.

مزایا: قدرت سخت افزاری و گرافیک بالا، نمایشگر رتینا، عمر باتری عالی
معایب: نداشتن تاچ آی دی، قیمت نسبتا بالا

تبلت کم فروش مایکروسافت
سرفیس پرو ۲ بیشتر یک رایانه رومیزی است تا یک تبلت. مایکروسافت هم معتقد است این تبلت از ۹۵ درصد لپ تاپ های موجود سر است. نسل دوم سرفیس پرو به پردازنده های Corei5 اینتل با معماری هسول مجهز شده که عملکرد باتری را بهتر کرده است. نمایشگر تمام اچ دی ۶/۱۰ اینچی سرفیس پرو ۲، تراکم پیکسلی ۱۰۸۰p دارد. مایکروسافت که هنوز دلبسته رایانه های قدیمی است، یک داک هم برای محصولات خود در نظر گرفته تا بتوانید تبلت تان را به شکل و شمایل یک رایانه رومیزی درآورید. در ضمن کیبورد جدید سرفیس پرو ۲، به یک باتری داخلی برای افزایش عمر باتری تبلت مجهز است.

نسل دوم سرفیس پرو از سیستم عامل ویندوز۸.۱ بهره برده است و مایکروسافت با استفاده از سیستم عامل دسکتاپ روی تبلت قصد داشته دنیای تبلت ها و رایانه های شخصی را با یکدیگر ادغام کند. البته بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که دستگاه های سرفیس نه تبلت هایی عالی هستند و نه لپ تاپ هایی مناسب برای گذاشتن روی پا.

در اصل سرفیس آر تی و سرفیس پرو، دو دستگاه هیبریدی نه چندان کامل و عالی به شمارمی روند. سرفیس پرو ۲ در مدل های ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شده است. مدل های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابیتی چهار گیگابایت رم و مدل های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی هشت گیگابایت رم دارد. تبلت های سرفیس مایکروسافت بیش از هر تبلتی لوازم جانبی دارند که می توانید جداگانه آنها را بخرید. داک استیشن، آداپتور وایرلس، موس سرفیس، پاور کاور، تاچ کاور و تایپ کاور از این جمله است.

مزایا: قدرت سخت افزاری بالا، نمایشگر باکیفیت
معایب: نداشتن جای سیمکارت، طول عمر کوتاه باتری، قیمت فوق العاده بالا

گل سرسبد گوگل
بهترین تبلتی که به سفارش گوگل ساخته شده، تبلت هفت اینچی نکسوس ۷ است. گوگل نسخه دوم این تبلت را اواخر شهریور امسال، با همکاری ایسوس روانه بازار کرد. نسخه جدید نکسوس۷ بهبودهای سخت افزاری و نرم افزاری زیادی داشته و قبل از رونمایی اپل از آی پد مینی رتینا بی شک بهترین تبلت هفت اینچی بازار بود. درست است که این فرزند گوگل و ایسوس، یک سر و گردن از تبلت های ۱۰ اینچی اپل و مایکروسافت کوچک تر است، اما از آنجا که از برادر ناتنی خود یعنی نکسوس ۱۰ برتر است، آن را برای مقایسه با بهترین های شرکت های رقیب برگزیدیم.

نکسوس ۷ جدید، نازک تر و سبک تر از نسخه اصلی است و تنها ۸.۷ میلی متر ضخامت و ۲۹۰ گرم وزن دارد. قابلیت ارتقا به نسخه کیت کت ۴.۴ اندروید که چند روز پیش معرفی شد، از ویژگی های خوب این تبلت کوچک است.

نسخه دوم نکسوس ۷ به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۵/۱ گیگاهرتزی با یک پردازنده گرافیکی Adreno320 و دو گیگابایت رم مجهز است و حتی توانسته در عملکرد بنچ مارک ها نکسوس۱۰ سامسونگ را هم پشت سر بگذارد. همچنین کیفیت فیلمبرداری دوربین عقب این تبلت ۱۰۸۰p است. از دیگر امکانات سخت افزاری این تبلت می توان به وای فای دو بانده ۸۰۲٫۱۱n، بلوتوث ۴، NFC و شارژ بیسیم Qi اشاره کرد.

کیفیت ساخت بدنه این تبلت هم بسیار خوب و رضایت بخش است اما کمترین لک ها و اثر انگشت روی آن ثبت می شود. نسخه جدید نکسوس ۷ در دو مدل وای فای و سلولار (سیمکارت خور) در بازارهای ایران موجود است.

مزایا: کارایی مناسب، قیمت باصرفه
معایب: نداشتن فلش دوربین، فضای اضافی بالا و پایین نمایشگر


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17807 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/21 تعداد مشاهده: 3068
سافت گذر
نظرات بینندگان

علیرضا کشاورز 1392/08/21 13:40
درود
به نظر من 2 Microsoft Surface Pro باید گزینه خوبی باشه مخصوصا که از سری CPU Intel Core i استفاده میکنه و برای نصب نرم افزار های عمومی دسکتاپ ویندوز ساخته شده و همین طور که مشخص است ویندوز بیشترین مانور نرم افزاری دنیا رو داره مثل Office (تاکیید میکنم که این نظر شخصی بنده هستش) البته در زمینه سیستم عامل و نرم افزار قدمت زیادی دارد البته بعد از Apple من لزوما در مورد برند خاصی تعصب ندارم و با توجه به نیاز هام محصول رو انتخاب میکنم , مثلا اگه به خواهم بحث بازی رو پیش بیارم دو محصول Google Android و Apple iOS حرف اول رو میزنند مخصوصا که جدیدترین بازی ها توسط دولوپرها و پابلیشرها ابتدا برای iOS و سپس برای Android رلیز یا عرضه میکنند و این دو سیستم عامل در زمینه اپلیکشن و مخصوصا بازی در یک ردیف با هم در رقابت هستند و هر چند که Apple قدمت بیشتری دارد و در زمینه گیم و اپلیکیشن یک سرو گردن بالاتر از اندروید هستش ولی در خصوص اندروید هم باید بگم که رشد افزایشی زیادی داشته به طوری که بهترین سیستم عامل 2013 شناخته شد و البته این دو سیستم عامل که هردو بر اساس unix ساخته شده اند و از لحاظ امنیت بسیار بسیار قویتر از ویندوز هستند معایبی هم دارند (هیچ برندی و هیچ سیستم عاملی مطلقا بدون ایراد یا شایدم باگ نیستش) مثلا در محصولات اپل یک ایرادی که بهش وارده انحصار طلبی این برند هستش و قیمت بالا و محدود بودن به منطقه جغرافیاایی (برای قشر ثرومتمند و مخصوصا های کلاس ها) عدم عمومیت مثل مشکل بلوتوث که البته اگه وارد باشید که هیچ ولی با اندکی شایدم بیشتر هزینه مشکل بلوتوث و در کل جیلبریک اون حل میشه که نیازی به خرید انلاین از اپ استور نیست و میتونید فایلهای افلاین بدون سرتیفیکیت رو نصب کنید.در مورد اندروید وسعت بیشتری هستش بلوتوث عمومی دارا بودن فایل منیجر و نیاز خاصی به روت کردن برای دستیابی به سیستم نیست و من اندروید رو بیشتر ترجیح میدهم یه نکته خیلی خیلی مهم در مورد گیممر ها هم فراموش کردم و اون اینکه با توجه به یکپارچگی سخت افزاری اپل مخصوصا CPU و gpu . 100% بازی های ارائه شده به درستی اجرا میشند ولی در مورد سیتم عامل اندروید با توجه به سخت افزار های مختلف که توسط شرکت های مختلفی ایجاد و تولید میشند نظیر پردازشگر اصلی و گرافیکی
باعث شده بازی های اندروید در چند ورژن برای سخت افزار خاصی تولید بشه که این به نظر من بزرگترین عیب این سیتم عامل هستش و البته گوگل با محصولات nexus داره این عیب رو برطرف میکنه .و اما مایکروسافت:
از ابتدا جدیدترین و تمامی نرم افزار ها چه دسته عمومی چه دسته تخصصی مثل نرم افزارهای مهندسی و ... و جدید ترین بازی ها و ... بر اساس پدازشگر x86 ساخته شده و سازگاری کامل با سری اینتل و البته AMD دارد.....
***** در مجموع تمامی نظرات فوق شخصی بوده و لزوما هیچ گونه تحمیل و طرفداری خواستی نداشته و ندارم *****

به نظر شخصی بنده و با توجه به نیازهایم که یک گیمر آماتور و یک دانشجوی رشته فنی بوده من رده بندی زیر رو بدون توجه به مسائل اقتصادی و طرفداری خاصی انتخاب میکنم.
PC:
1- Microsoft Windows
2-Mac X OS
3-Linux

Portable:
1-Microsoft Windows
2-Google Android
3-Apple iOS

با سپاس از سافت گذر
از قزوین